vragen
kan ik langskomen om een van jullie producten te bekijken?
Heel graag! Dit kan tijdens onze openingstijden. Je kunt per mail of telefoon een afspraak maken.
kunnen jullie mijn aankoop verzenden of bezorgen?
Geen probleem. Tijdens het online bestelproces kun je aangeven dat je het product wilt laten bezorgen. Bezorgkosten zijn voor rekening van de koper.
kan ik mijn aankoop zelf ophalen?
Dat kan. Al onze producten bevinden zich in onze werkplaats in Amersfoort. Tijdens het online bestelproces kun je aangeven dat je het product zelf wilt komen ophalen.
Laat even weten wanneer je komt, dan zetten we het aangekochte meubelstuk voor je klaar.
kan ik een meubel reserveren?
Ja. We kunnen een meubel even reserveren voor je. Mail of bel ons voor de mogelijkheden.
kan ik jullie verfkleuren bestellen?
Dat kan! In april 2021 hebben we onze eigen Firma Zoethout verflijn gelanceerd. De verf die wij ook op onze meubels gebruiken, een watergedragen zijdeglans lak, is nu ook bij ons te koop in onze Firma Zoethout kleuren!
Bij de aankoop van een Firma Zoethout meubel krijg je een klein potje verf (10ml) van de desbetreffende kleur mee. Voor als er binnenshuis een kleine beschadiging in de verflaag ontstaat. Of voor als het hout wat is gaan werken en je een kiertje bij wilt werken.
delen jullie de firma zoethout kleurcodes?
Omdat we weten dat kleuren heel nauw luisteren, kiezen we onze kleuren met veel zorg een aandacht uit. Het zijn kleuren die we zelf erg mooi vinden en waarvan we uit ervaring weten dat ze sterk overkomen op een vintage meubel. We hebben ze geselecteerd uit verschillende waaiers en vervolgens onze eigen namen gegeven. Regelmatig krijgen we de vraag of we de kleurnummers willen delen. We zien dat als een compliment! Maar het is ook ons karakteristieke handelskenmerk en hebben daarom besloten de nummers niet meer te delen.
Wél kun je onze verf kopen, een watergedragen zijdeglans meubellak in onze Firma Zoethout kleuren. Deze verf gebruiken wij ook op onze meubels.
ik heb interesse in een meubel 'op maat', hoe werkt dat?
In onze opslag staan meubels die nog niet zijn opgeknapt. Het is mogelijk een meubel volledig naar smaak op te laten knappen, met onze op maat service.
Klik hier om ons huidige aanbod te bekijken.
kan ik een zoekopdracht bij jullie plaatsen?
Ben je naar iets specifieks op zoek? Kijk dan eens tussen onze beschikbare onopgeknapte meubels. Deze kunnen we op maat voor je opknappen. Niet alles staat online, dus stuur ons vooral een mailtje als je naar iets anders op zoek bent. Het is fijn dat je daarin zo duidelijk mogelijk aangeeft waar je naar op zoek bent. Ook afmetingen zijn daarbij van belang en we vinden het ook fijn om wat foto’s te ontvangen van meubels die je mooi vind.
zijn de meubels veilig voor kinderen?
Ja. Alle meubels zijn kinderproof. Dat wil zeggen veilig, stabiel, zonder scherpe hoeken of randen, en behandeld met verf of lak op waterbasis
kan in mijn aankoop retourneren?
Ja, dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst kan een meubel geretourneerd worden. De eventuele bijkomende transportkosten van het retour, zijn voor rekening van de klant. Zodra wij het meubel weer in ontvangst hebben genomen, en door ons is geconstateerd dat hij nog in exact dezelfde staat is, wordt het verschuldigde bedrag (excl. eventuele gemaakte verzend- of transportkosten) binnen 14 dagen teruggestort.
Let op: wanneer je een op maat meubel bij ons hebt besteld en hebt gekozen voor een eigen kleur, dan kan het meubel helaas niet retour.
ik heb een klacht. Wat nu?
Mail je klacht zo snel mogelijk naar info@firmazoethout.nl, dan nemen we de klacht in behandeling.